loading

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت

زندگی در جوامع شهری، اغلب با پیشرفت و تکامل بشریت همراه بوده است و مبحث میل به پیشرفت و جهش بشریت باعث به وجود آمدن نیازهای جدید و در پی آن تلاش جهت افزایش پارامترهای تکامل زندگی بر اساس معیارهای ایده آل گرایی اشخاص را به همراه دارد. گذشته از سایر عوامل از جمله افزایش جمعیت و مهاجرت به کلانشهرها، قطع به یقین نیاز به سرپناه و مأمن جهت سکونت بشر، نقطه عطف آغاز یک زندگی طبیعی می باشد که به دنبال آن افزایش سطح کیفیت محل سکونت در جهت ارضای غریزه ایده آل گرایی را به همراه خواهد داشت.

mosharekatdarsakht

مشخصات عمومی کارشناسان مجموعه هلدینگ برازنده

این مجموعه معتبر با پایبندی به اصول اخلاقی، کاملا بی طرفانه با تکیه بر خلاقیت خویش با پرسنلی مجرب دارای روابط عمومی و قدرت بیان بالا و متخصص در امور ساختمان، مواد و مصالح و با تسلط کامل بر ضوابط و مقررات معماری و شهرسازی و با شناخت کامل از سازنده های منطقه و بررسی کلیه سوابق کاری و رزومه مالی ایشان و نیز تسلط کامل بر علوم اجتماعی و رفتارشناسی و قوانین حقوقی و مقررات ثبتی، دارای ارتباطات قوی در نهادهای شهرداری و اداره های ثبت و دارایی، با تجربه کافی و سوابق درخشان و توانایی پاسخگویی بر پایه صبر و حوصله و دقت بالا پاسخگوی کلیه نیازهای دو طرف یک قرارداد مشارکت در ساخت می باشند.

در قراردادهای مشارکت در ساخت نمی‌توان از یک مدل قراردادی استاندارد و تیپ برای تمام موارد موجود سخن گفت و حتی اگر چنین قرارداد نمونه ای نیز تهیه شود به موازات عام بودن قرارداد، کارکرد بهینه آن برای تمامی موارد تضعیف می شود. همان گونه که یک معمار برای هر زمین با توجه به خواسته های مالک زمین و ویژگی های منحصر به فرد زمین، نقشه‌ای خاص طراحی می‌کند، طراحی قراردادی مشارکت در ساخت و مدیریت حقوقی پروژه‌های مشارکت در ساخت نیز بر اساس خواسته های طرفین قرارداد و ویژگی‌های خاص هر مورد باید جداگانه انجام شود تا به حداکثر نتیجه مطلوب برسد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.