loading

زیر مجموعه مهندسی فروش se

1- مهندسی فروش چیست؟
مهندسی فروش یک استراتژی کلان برای تمامی کسب و کارهاست که با هدف فروش تخصصی به ارزش واقعی و در نهایت ایجاد ارزش افزوده از طریق ابزارهای تخصصی همچون پکیج جامع هویت فنی و همچنین بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیت های کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود.

 

 

 

 

 

 

 

2- خدمات مهندسی فروش
از جمله خدمات این استراتژی کلان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. طراحی و برنامه ریزی راهکارهای نوین فروش پروژه های ساختمانی
2. پیش فروش انواع پروژه های مسکونی، اداری و تجاری به شیوه ای که در زمان از پیش تعیین شده، افراد خریدار با نقدینگی به قیمت روز مشخص و قطعی باشند.
3. ارائه تور مجازی قبل از اتمام پروژه به پیش خریدکنندگان و تورمجازی بعد از اتمام پروژه به خریداران محترم
4. مشاوره و برندسازی مرتبط با فروش
5. ارائه تجربیات و نظرات علمی و تخصصی در زمینه خرید و فروش املاک
6. تهیه CRM Database جهت مدیریت ارتباط مؤثر با مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

3- تفاوت مهندسی فروش هلدینگ برازنده و سایر سیستم های فروش
در اغلب موارد شاهد آن هستیم که مشاورین محترم سیستم های فروش با دادن وعده هایی نظیر عقد قرارداد فروش یا اجاره در کمتر از یک هفته، قیمت پیشنهادی خود را که اغلب کمتر از ارزش واقعی و قیمت عرف منطقه است را به مالکین محترم تحمیل می نمایند و این در حالی است که مالکین بالاجبار و صرفاً به خاطر هشدارهای نامعقول مشاورین مبتدی، ممکن است دچار سردرگمی شوند و تن به خواسته های آنان مبنی بر فروش یا اجاره املاک خود زیر قیمت واقعی آنها بدهند.
آنچه هدف اساسی و برتر تیم هلدینگ برازنده در حوزه مهندسی فروش می باشد، به قیمت فروختن املاک به ارزش و قیمت واقعی آنها می باشد که بعضاً به دلیل کیفیت بالای اجرایی و عدم توانایی نشان دادن این مهم به خصوص در زیرساخت های پروژه که از طریق پکیج جامع هویت فنی این چالش مهم را حل و فصل نموده است می توان علاوه بر قیمت دقیق بر اساس ارزش واقعی ملک، به آن ها ارزش افزوده ای داده و حتی از قیمت عرف منطقه بالاتر به فروش رساند. این اصل اساسی و مهم در حوزه مهندسی فروش از طریق دو پیش شرط اساسی داشتن پکیج هویت فنی و عدم حضور مشاورین املاک در مدت زمان فروش به صورت کاملا تضمینی با عقد قرارداد حقوقی امکان پذیر می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.